reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dominika Štefancová

Dominika Štefancová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

“Píšu ze stejného dủvodu, z kterého dýchám - protože kdybych to nedělal, tak umřu.“ (Isaac Asimov)“If you want to change the world, pick up your pen and write.“ (Martin Luther)očarená prírodou a všetkým, čo sa nedá vidieť na prvý pohľad, hľadajúca šťastie, žijúca vo svete fantázie a snov Zoznam autorových rubrík:  PoviedkyNatureZ môjho života

reklama

Poviedky

Návštevník

Dominika Štefancová

Návštevník

Unavená s polozatvorenými očami som sa snažila vopchať kľúč do zámky. Po treťom pokuse zapadol, otvorila som dvere a ostala stáť ako skamenená.

  • 18. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 9
Zo mňa vraha neurobia

Dominika Štefancová

Zo mňa vraha neurobia

Výstrel prerušil mŕtvolné ticho v dedine. A len jediný živý človek tam ostal stáť - vystrašený chlapec, držiac zbraň v trasúcej sa ruke. Mladý muž - snáď tiež ešte len dieťa - sa zosunul k zemi s guľkou v hlave.

  • 27. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 227x
  • 0
Zábava

Dominika Štefancová

Zábava

„Zlatko, ja nemôžem za to, že ty nemáš večer čo robiť...už som ti povedal včera, nájdi si nejakú zábavu, aby si sa trocha zamestnala." A tak som si nejakú zábavu našla.

  • 13. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 420x
  • 0
On

Dominika Štefancová

On

Sedela som na lavičke a sledovala tmu. Bola všade okolo mňa. Vpíjala sa mi do očí, do pokožky. Sedela som ponorená v tme a čakala. Čakala, kým príde on.

  • 10. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 365x
  • 0
Drzá myšlienka

Dominika Štefancová

Drzá myšlienka

Už pol roka som nič nenapísala. Žiadnu krátku poviedku či báseň. Ani jednu vetu. Moja rieka fantázie akoby tiekla niekam preč - preč odo mňa. Akoby si múzy polámali všetky nohy a nemohli ma kopnúť.

  • 29. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 598x
  • 0
reklama
Sen minulosti

Dominika Štefancová

Sen minulosti

Uprostred noci som sa posadila na posteli. Zobudil ma zvuk, ktorý som nepoznala. Nie, určite som ho už niekde počula. Ale kde? Možno nám ho púšťali v škole.

  • 28. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 524x
  • 2
Čakanie na smrť

Dominika Štefancová

Čakanie na smrť

Už niekoľko dní som na to čakala. Nemohla som spávať, nemohla som jesť, nemohla som dýchať. Nemalo to žiadny zmysel, keď som si predstavila, čo ma čaká. Mohla som to mať už za sebou, ale preložili to. Tri hodiny pred tým som sedela na mieste popravy, a čakala na svoju smrť.

  • 27. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 855x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu